Training - Training si Consultanta pentru Performanta

PEOPLE MAKE THE DIFFERENCE

Sigla SBC
Invatarea continua creeaza performanta
Exista “culture of learning” in organizatia dvs
Fiecare organizatie ce isi doreste sa fie performanta trebuie sa isi construiasca o cultura a invatarii continue.
Published by Simona Burete - 7/8/2019
5 sfaturi pentru motivarea pozitivă
Motivarea angajatilor reprezinta principalul atuu al unei performante ridicate a organizatiei.
Published by Simona Burete - 15/7/2019
5S pentru o viata armonioasa
Planificarea, organizarea si disciplina se afla la baza vietii noastre, chiar daca unii dintre noi nu vor sa recunoasca.
Published by Simona Burete - 6/2/2018
sigla SBC
Go to content

Training

TRAINING
Dezvoltam solutii personalizate ( training si consultanta/consiliere) ce se adreseaza organizatiilor privind:
  • dezvoltarea abilitatilor de baza - pentru toti angajatii
  • imbunatatirea abilitatilor manageriale - pentru manageri incepatori, dar si cei cu experienta
  • imbunatatirea performantei proceselor din intreaga organizatie incepand de la procesele de productie

Serviciile de training sunt oferite atat in sistem open, cat si in house, direct la sediul clientului, in functie de necesitatile si cerintele sale.
Organizatiile au nevoie in permanenta de imbunatatire si perfectionare continua pentru echipa si procese. Pentru echipa ta se pot livra la cerere cursuri ce ajuta la implementarea sistemelor de management de productie precum Six Sigma, Lean Manufacturing ce se pot aplica indiferent de domeniul industriei in care activezi incepand cu industria automotive pana la domeniul serviciilor.
Ca tematica, trainingul variaza in functie de necesitatile organizatiei si de stadiul sau de dezvoltare, incluzand pe langa informatiile de baza necesare aplicarii sistemelor de management si informatii conexe, ce ajuta la intelegerea deplina a contextului ce trebuie dezvoltat.
DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE BAZA
Programele de training sunt create pornind de la nevoile pe care le are resursa cea mai importanta a unei organizatii si anume OAMENII ce alcatuiesc ECHIPA si se pot organiza atat in sistem open, cat si personalizat la sediul clientului.
 
Programe dezvoltare manageriala
  • Manager incepator   Durata : 3 zile
  • Arta de a conduce     Durata : 2 zile
  • Facilitator si sef       Durata : 2 zile
  • Formator – abilitati de baza           Durata : 3 zile
 
Programe dezvoltare echipe
  • Managementul echipei     Durata : 8 zile
  • Dezvoltare personala si organizationala Durata: 2 zile
  • Managementul timpului    Durata: 2 zile
  • Analiza diagnostic SWOT     Durata: 1 zi
Programe dezvoltare organizationala
  • Managementul culturii organizationale    Durata:  2 zile
  • Managementul obiectivelor si performantei  Durata: 3 zile
  • Schimbarea si influentele sale in organizatie   Durata:1 zi
MOTIVAREA ANGAJATILOR
Cheia succesului  unei organizatii este motivarea angajatilor

Ne intrebam deseori de ce unele organizatii reusesc sa aiba succes pe termen indelungat si mai ales, ce fac pentru asta. Sa incercam sa raspundem impreuna...
1. Au o viziune si o strategie bine conturata si coerenta pe termen mediiu si lung, care este imbratisata si implementata intocmai de catre toti angajatii
2. Un sistem de management adaptat la mediul de afaceri in care activeaza
3. O cultura organizationala construita de catre resursa cea mai importanta - angajatii sai

Toate aceste elemente trebuie sustinute puternic de recunoasterea realizarilor si un plan de recompensare adecvat.
MANAGEMENTUL ECHIPEI
Top managementul trebuie sa constientizeze faptul ca drumul spre performanta incepe cu o echipa bine pregatita, unita, motivata, eficienta si, mai ales, cu o echipa bine condusa si pusa in valoare.
In cadrul acestuia, sustinem urmatoarele cursuri:
 1.Dezvoltarea echipei performante DEP
 Grup/echipa, importanta climatului comunicarii in echipa, etape de dezvoltare a echipei (Tuckman şi Jensen), imbunătăţirea performanţei echipei – 2 zile;
 2. Dezvoltarea abilitătilor de comunicare DAC
 Tipuri si modele de comunicare, comunicarea in interiorul organizatiei:formal si informal, comunicarea eficienta– 2 zile
 3. Susţinerea unei prezentări SP
 Structurarea prezentarii, publicul - auditoriul, metode de autocontrol, imbunatatirea abilitatilor proprii de prezentare  - 2 zile
 4. Managementul timpului MT
 Stabilire obiective, prioritizare si planificare, cauze ale managementului ineficient al timpului, stiluri comportamentale privind managementul timpului, managementul timpului şi tehnicile sale – 2 zile
 5. Coaching - Training on the job - o metodă intensivă de formare care implică o relaţie strânsă de lucru între trainer si angajat – in functie de specificul locului de muncă; astfel
 ·          pentru nivelul middle management - managementul performantei – 2 zile
 ·          pentru supervizori / operatori – proceduri de lucru – 1 zi
Cursul puternic interactiv, este construit pentru a evidentia informatii ce ajuta la constientizarea si dezvoltarea:
 
  • Spiritului de echipa
  • Abilitatilor de leadership
  • Angajamentului si implicarii in derularea activitatilor
  • Devotamentului fata de echipa si organizatie

Obiectivele cursului:
  • Intelegerea faptului de ce este important sa lucram in echipa
  • Participarea activa la creearea unui climat de comunicare deschis
  • Intelegerea importantei performantei individuale in cadrul echipei
  • Intelegerea rolului echipei şi a rolurilor pe care oamenii le pot avea în cadrul unei echipe
  • Intelegerea importantei dezvoltarii unei echipe performantei
       
LC AUCHAN

PEOPLE FEEL THE DIFFERENCE

Dezvoltarea echipei performante DEP
Training ME
Construit intr-o maniera interactiva, subliniaza importanta unor aspecte ca:
  • Folosirea tipului de limbaj adecvat
  • Ascultarea activa in procesul de comunicare
  • Intelegerea corecta a mesajului transmis
  • Creearea unui mesaj cu impact asupra audientei

Obiectivele cursului:
 La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura:
  • Să interpreteze corect limbajul verbal si nonverbal al partenerilor de comunicare
  • Să inlature barierele in comunicare
  • Să comunice eficient si sa asculte activ
  • Să comunice cu impact si cu rezultatele dorite
  • Să-si imbunatateasca relatiile personale si sociale

Dezvoltarea abilitătilor de comunicare DAC
Susţinerea unei prezentări SP
Cursul prezentat  are o structura interactiva, ce subliniaza importanta unor aspecte ca:
  • Folosirea corecta si adecvata a tipului de limbaj verbal, nonverbal si paraverbal
  • Mixul de abilitati necesar pentru a atrage si a mentine atentia publicului
  • Metode de depasire a tractului de a vorbi in public
  • Prezentarea modului de realizare a unei prezentari reusite
  • Aspecte privind sustinerea unei prezentari

Obiectivele cursului:
La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura:
  • pregăteasca o prezentare
  • susțină o prezentare
Cursul prezentat are o structura interactiva, ce subliniaza importanta unor aspecte ca:
  • Constientizarea faptului ca gestionarea timpului este alegerea noastra
  • Identificarea importantei planificarii si organizarii timpului
  • Realizarea prioritizarii activitatilor, planificarea si realizarea lor in timp util
  • Importanta delegarii sarcinilor in echipa

Obiectivele cursului:
La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura:
  • Determinarea modului in care folositi timpul in momentul prezent
  • Constientizarea faptului ca  timpul il puteti controla
  • Gestionarea cat mai eficienta a timpul asupra caruia detineti controlul
  • Identificarea cauzelor care stau la baza organizarii ineficiente a timpului;
  • Constientizarea stabilirii obiectivelor clare si realizabile in cariera si viata personala;
  • Constientizarea creearii strategiilor si planurilor pentru atingerea obiectivelor;
  • Utilizarea tehnicilor si instrumentelor utile pentru prioritizarea activitatilor, in vederea atingerii obiectivelor  
Managementul timpului MT
Negocierea - Notiuni de baza
Scopul acestui curs este înțelegerea notiunilor de baza pentru a negocia eficace. De aceea, insusirea unui stil de comunicare adecvat contextului  in cadrul unei negocieri, al tipurilor de negociere pentru a le utiliza eficient intr-un proces planificat si organizat de negociere, reprezinta cerintele de baza pentru orice membru al echipei de purchasing si vanzari.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:
 
  • Intelege si utiliza elementele procesului de comunicare in cadrul negocierii;
  • Cunoaste diferitele stiluri de negociere in diverse situatii;
  • Analiza modul in care trebuie sa comunice cand intalneste un partener de negociere dificil;
  • Intelege importanta alegerii corecte a strategiei de negociere;
  • Intelege importanta muncii in echipa in cadrul echipelor de negociere
       
Negocierea Win-Win -  nivel avansat
Sustine dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru negocieri comerciale de relație pe termen lung și fidelizarea clientului fără a ceda.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, fiecare participant va putea:
  • Sa pregatesca un proces de negociere
  •  Sa abordeze negocierile cu eficacitate
  • Sa desfasoare o negociere
  • Sa incheie un acord favorabil in cadrul unei negocieri
  • Sa depaseasca barierele ce pot apare in cadrul unei negocieri
Vânzarea- Notiuni de baza
Scopul acestui curs este înțelegerea notiunilor de baza pentru a vinde eficient, în conditiile in care exista o piata foarte competitiva. De aceea, insusirea unui stil de comunicare adecvat contextului  in cadrul unui proces de vanzare, al tipurilor de vânzare pentru a le utiliza eficient intr-un proces planificat si organizat, reprezinta cerintele de baza pentru orice membru al echipei de vanzari.

Obiectivele cursului:
La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:
  • Planifica eficient activitatea de vânzare
  • Pregătii prima intrevedere cu un potential client
  • Intelege si recunoaste nevoile reale ale clientului
  •  Intelege, gestiona si utiliza elementele procesului de comunicare in cadrul unui proces de vanzare cu clientii
  •  Identifica noi clienți si oportunitati
  • Intelege importanta muncii in echipa in cadrul echipelor de vânzare
Vanzarea eficienta – notiuni avansate
Dezvoltarea unei mentalitati a echipei de vanzari ce include cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru crearea si mentinerea de relații comerciale pe termen lung și fidelizarea clientilor.

Obiective: La finalul cursului, fiecare participant va putea:
  • Sa inteleagă importanta alegerii corecte a strategiei de vânzare
  • Sa pregateasca un proces de vânzare
  • Sa desfasoare o vânzare, in care se va folosi si un proces de negociere
  • Sa incheie un acord favorabil in cadrul unei negocieri
  • Sa analizeze modul in care trebuie sa comunice cand intalneste un partener de vânzare dificil;
DEZVOLTAREA ABILITATILOR MANAGERIALE
Acest curs extrem de practic ii ajuta pe participanti sa-si dezvolte abilitatile necesare, incluzand:
  •  Comunicare: abilități de comunicare interpersonala
  • Conducere: dezvoltare și motivare echipa;intelegerea si adaptarea propriului stil de management.
  • Managementul obiectivelor: stabilire, monitorizare, masurare obiective
  • Organizare si coordonare: planificare și organizare activitati

Obiectivele cursului:
 La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura sa:
 Inteleaga si sa isi asume rolul  managerului de echipa, dar mai ales sa cunoasca diversele stiluri de management
  • Aplice competentele necesare pentru a fi un bun manager de echipa;
  • Stabileasca obiective clare pentru echipa sa si sa nteleaga importanta managementului performantei;
  • Inteleaga rolul motivatiei si mențineri ei în echipă
  • Creeze angajament și cooperare în rândul membrilor echipei

Metode de lucru:
  •  Expunere si prezentare material
  •  Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Jocuri de echipa pentru atingerea obiectivelor specifice;
  • Role-play.
   
       
     
MANAGER INCEPATOR
ANTREPRENOR SI ANTREPRENORIAT
Formarea unor profesioniști în domeniul afacerilor, plecând de la idei simple de afaceri și punerea în practică a acestora, ca urmare a cunoștințelor, deprinderilor și abilităților dobândite cu ajutorul acestui curs, ce confera insusirea unor competente antreprenoriale.
Cursul ofera background-ul necesar pentru:
 
  • Dezvoltatea abilitatilor de transformare a ideilor de afaceri in actiuni concrete
  • Furnizarea tuturor informatiilor referitoare la mediul de afaceri si oportunitaile existente
  • Elaborarea unui plan de afaceri si implementarea acestuia
  • Derularea si dezvoltarea unei afaceri de succes

Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
 
  • Înțelega importanta detineriii unor abilitati si competente antreprenoriale
  • Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a realiza un plan de afaceri
  • Imbunatateasca capacitatea de a raspunde in timp util provocarilor aparute pe parcursul dezvoltarii afacerii
  • Inteleaga si sa aplice intocmai planificarea activitatilor

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate
     
     
MANAGEMENTUL PROIECTELOR
Ii ajuta pe participanti sa-si dezvolte abilitatile necesare unui managment eficient:
  • Comunicare: abilități de comunicare interpersonala utile pentru lucru in echipa
  • Organizare si coordonare: planificare și organizare activitatil
  • Conducerea/managementul echipei de proiect: dezvoltare și motivare echipa
  • Managementul obiectivelor: stabilire, monitorizare, masurare obiective
  • Implementare conform planificarii  
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
  • Înțelega conceptele de bază ale managementului proiectelor
  • Inteleaga importanta aplicarii si implicarii proactive în proiectele de schimbare organizațională bazate pe lucrul in echipa si incadrarea in termene
  • Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a intelege si de a raspunde cerintelor beneficiarilor proiectului
  • Imbunatateasca capacitatea de a raspunde in timp util provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului
  • Inteleaga etapele proiectului si importanta respectarii acestora
  • Aplice instrumentele utilizate in fiecare etapa de proiect;
  • Dezvolte abilitatile necesare evaluarii si monitorizarii unui proiect
  • Exersarea abilităților de project management în proiectele noi si/sau aflate în desfășurare


Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate in cadrul unui proiect
LEADERSHIP – ARTA DE A CONDUCE
Arta de a conduce reprezinta fundatia pentru dezvoltarea abilitatii de a conduce echipele cu ajutorul puterii exemplului personal prin inspiratie, motivatie, de fapt, “armele secrete” ale unui lider autentic.
Cursul ne ajuta la:
  • Dezvoltatea abilitatii de a intelege comportamentul echipei
  • Creearea unui comportament de conducere adecvat oricarei situatii
  • Dezvoltarea unui comportament de leadership


Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
  • Inteleagerea rolul de leader intr-un context plin de complexitate
  • Dobandirea cunostintelor de baza si dezvoltarea abilitatilor absolut necesare unui leader pentru lucrul in echipa, comunicare, negociere
  • Utilizarea diferitelor tipuri de leadership in concordanta cu specificul echipei si a obiectivelor de care raspund;
  • Dezvoltarea abilitatilor de organizare, comunicare, lucru in echipa, gestionarea a situatiilor dificile prin utilizarea adecvata a unor tehnici manageriale relevante

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate
  • Role play
Obiectivele cursului:
  • Insusirea abilitatilor de a pregati si sustine un training on the job
  • Constientizarea importantei pe care o are trainingul on the job realizat de catre o persoana cu abilitati de trainer


Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru individual si in echipa
ABILITĂŢILE DE BAZĂ ALE TRAINERULUI
 
In cadrul oricarei organizatii, team leaderii trebuie sa-si instruiasca echipa la locul de munca si este normal sa aiba abilitati de baza si in cee ace priveste trainingul, nu numai competente tehnice si profesionale. Acest curs este conceput special pentru acele persoane, acre trebuie periodic sa instruiasca echipa pe care o conduc.
IMBUNATATIREA PERFORMANTEI PROCESELOR
TRAINING IMBUNATATIRE CONTINUA PROCESE

  • 5S – baza imbunatatirii continue Durata: 2 zile
  • Cultura Lean Manufacturing –   eliminarea pierderilor si a risipei  Durata: 1 zi
  • Instrumente Lean Manufacturing   pentru imbunatatirea performantei Durata: 2 zile
  • Kaizen – imbunatatire continua Durata: 2 zile
  • Imbunatatirea continua a   proceselor   Durata: 2   zile
  • Specialist imbunatatire procese  Durata: 2 zile
  • Standardizarea proceselor  Durata: 1 zi
             
TRAINING SIX SIGMA
 
  • Ce este Six Sigma ?  Durata: 2 zile
  • Introducere in managementul   proiectelor Six Sigma  Durata: 3 zile
  • Centura galbena, in metodologia   Six Sigma   Durata: 2 zile
  • Centura verde in metodologia   Six Sigma    Durata: 10 zile
  • Centura neagra in metodologia   Six Sigma   Durata: 20 zile           
         
TRAINING IMBUNATATIREA CALITATII

  • Calitatea – un deziderat sau un   trend ?    Durata: 2 zile
  • Controlul statistic al   proceselor (SCP)     Durata: 2 zile
  • Analiza modurilor de  defectelor si a efectelor FMEA     Durata: 2 zile
  • Abordarea problemelor – tehnici   si metode de rezolvare    Durata: 2 zile
     
TRAINING IMBUNATATIRE PERFORMANTA


  • TPM – Mentenanta productiva   totala    Durata: 2 zile
  • Introducere BSC – Balanced   Scorecard   Durata: 1   zi
  • Harti strategice si indicatori   de masurare a performantei  Durata: 1 zi
   
Obiectivele cursului:
 La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
  •  Înţelegerea rolului 5S ca metoda de administrativa si importanta relatiei intre obiectivele 5S si obiectivele organizationale
  • Înţelegerea si cunoasterea celor 5 etape ale sistemului 5S
  • Înţelegerea importantei controlului vizual si al auditului 5S
  • Constientizarea in vederea aplicarii activităţilor 5S
     

Metode de lucru:
 Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pentru a aplica sistemul 5S la locul de munca  
5S – BAZA IMBUNATATIRII CONTINUE
Pentru a pregati organizatia in vederea cresterii performantei cu ajutorul implementarii sistemului de management Lean Manufacturing, in primul rand angajatii trebuie sa aplice organizarea judicioasa a  locului de munca – sistemul 5S.
Obiectivele cursului:
 La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
  •  Înţeleaga culturii de tip LEAN
  • Înţeleaga si cunoasterea importantei identificarii pierderilor dintr-un sistem de productie si nu numai
  • Înţeleaga importantei comunicarii si cooperarii in cadrul culturii de tip LEAN
  • Constientizeze implicarea fiecarui angajat in vederea aplicarii sistemului de management Lean Manufacturing   
     
Metode de lucru:
 Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pentru a aplica mentalitatea LEAN
   
CULTURA LEAN MANUFACTURING –   ELIMINAREA PIERDERILOR SI A RISIPEI
Implementarea sistemului de management Lean Manufacturing cu success se bazeaza intotdeauna pe o mentalitate si o cultura de tip LEAN. Ce este cultura de tip LEAN ? Vino si afla in cadrul acestui curs.
Obiectivele cursului:
  • Cunoasterea principiilor ce stau la baza Kaizen
  • Constientizarea importantei implicarii angajatilor in dezvoltarea si implementarea Kaizen in organizatie
  • Intelegerea metodologiei KAIZEN

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pe un proiect Kaizen de la locul de munca
KAIZEN – IMBUNATATIRE CONTINUA
Imbunatatirea continua reprezinta baza pentru dezvoltarea sustenabila a oricarei organizatii in scopul atingerii unei performante ridicate.
Obiectivele cursului:
  • Constientizarea importantei implicarii angajatilor in procesele de imbunatatire continua a tuturor proceselor din intreaga organizatie
  • Intelegerea conceptului de imbunatatire continua a proceselor
  • Cunoasterea metodelor de imbunatatire continua


Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pe la locul de munca
IMBUNATATIREA CONTINUA A   PROCESELOR
Procesele din productie trebuie sa fie stabile si capabile. Pentru o performanta inalta si o profitabilitate ridicata, organizatiile trebuie sa acorde o atentie deosebita procesului de imbunatatire continua a proceselor.
Obiectivele cursului:
  • Constientizarea importantei rolului pe care il joaca specialistul de imbunatatire procese
  • Insusirea tehnicilor si metodelor pentru imbunatatire procese

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe pe la locul de munca
ABILITATI DE BAZA ALE SPECIALISTULUI IMBUNATATIRE PROCESE  
In vederea obtinerii unei productivitati crescute cu costuri mici si calitate inalta, procesul de imbunatatire continua trebuie manageriat corespunzator de catre persoane capabile si instruite sa aplice toate instrumentele necesare. O astfel de persoana este specialistul imbunatatire procese.
INSTRUMENTE LEAN MANUFACTURING   
PENTRU IMBUNATATIREA PERFORMANTEI
 
Daca in cadrul unei organizatii  nu se cunosc instrumentele Lean si mai ales, nu se aplica corect si in timp util, sistemul Lean Manufacturing nu poate fi implementat si nu va aduce rezultatele scontate.
Obiectivele cursului:
 
  • Intelegerea      importantei aplicarii metodologiei Lean Manufacturing
  • Identificarea instrumentelor adecvate
  • Intelegerea      importantei imbunatatirii continue a proceselor
  • Aplicarea principiilor LEAN pentru a identifica      oportunităti de îmbunătăţire a performanţei
  • Identificarea pasilor cheie ai      procesului de rezolvare a problemelor ;
  • Intelegerea      necesitatii unei analize a       problemelor apărute  în      functionarea      proceselor organizatiei în      vederea determinării cauzelor acestora;
  • Aplicarea metodologiei Kaizen in procesul de      productie
  • Cunoasterea notiunilor de baza pentru KANBAN

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
  • Lucru pe grupe in vederea aplicarii instrumentelor LEAN

FII  CREATORULSTAPANUL PROPRIEI TALE VIETI

 TRAINING DEZVOLTARE PERSONALA

Cunoasterea propriei personalitati
Daca ati decis sa oferiti echipei dvs oportunitatea de a se dezvolta personal,  va propunem un program de training " Dezvoltare personala – cunoasterea propriei personalitati",  dar si sedinte de consiliere dezvoltare personala in plan profesional, individuale si de grup   


Prin procesul de invatare natural, bazat pe experienta si conceptualizare, ce are la baza o abordare sistematica si structurala, usor de urmarit de catre orice participant la training, ajuta la obtinerea unor beneficii personale, cat mai ales organizationale, precum:  
  • Autocunoasterea propriului potential
  • Comunicare eficienta, atitudine si incredere
  • Exprimare cursiva, asumare responsabilitati si initiativa
  • Capacitate de adaptare, invatare prin activitati practice
  • Imbunatatirea rezultatelor prin dezvoltarea echipelor de lucru
  • Motivarea  angajatilor si directionarea catre rezultate
  • Comunicare eficienta cu toate gruprile interesate de functionarea organizatiei
  • Crearea de reflexe comportamentale adecvate
              

Obiectivele cursului  
La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura sa evalueze:
  • Constientizarea  faptului ca  detinem resurse interioare extraordinare
  • Gestionarea cat mai eficienta a instrumentelor pentru accesarea resurselor interioare;
  • Identificarea convingerilor si valorilor personale;
  • Constientizarea stabilirii obiectivelor clare si realizabile in cariera si viata personala;
  • Constientizarea  creearii strategiilor si planurilor pentru atingerea obiectivelor;
  • Utilizarea tehnicilor si instrumentelor utile pentru stabilirea unui plan de dezvoltare personala        
  • Abilitati de comunicare – stim ce vor ceilalti de la noi ?
  • Identificarea obiectivelor de tip SMARTER  
  • Identificarea convingerilor si valorilor personale
  • Identificarea  tipar Gand- Emotie - Comportament
  • Descopera resursele tale interioare – instrumente pentru dezvoltarea resurselor - Stare actualà Stare viitoare  
  • Cercul excelentei – instrument de accesare a resurselor interioare
  • Stabilire plan actiune si strategie
  • Masurarea performantei (R vs P)
  • Plan de dezvoltare personala        
  • Descoperirea adevaratului potential – analiza SWOT a propriei persoane
                

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material, jocuri de rol, exprimare libera si studii de caz
  • Discutii interactive si schimb de experienta prin intermediul exemplelor de buna practica
  • Exercitii care solicita capacitatea participantilor de dezvoltare, conceptualizare si reflective confera dinamica si interactivitatea dorite


    
Obiectivele cursului
  • Intelegerea importantei cresterii nivelului de interactiune intre angajati
  • Cresterea nivelului de satisfactie si implicare al fiecarui angajat.
  • Confruntarea cu anumite probleme in locul amanarii sau neglijarii lor.
  • Reducerea conflictelor in cadrul organizatiilor.
  • Cresterea gradului de colaborare si cooperare in randul angajatilor.
  • Cresterea gradului de rezolvare a problemelor

Metode de lucru:
  • Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si schimb de experienta prin intermediul exemplelor de buna practica
  • Exercitii care solicita capacitatea participantilor de comunicare si rezolvarea a conflictelor.
  • Role play.

Dezvoltarea personala in organizatii
Construit pentru oricine, indiferent de pozitia ierarhica ocupata. In trecut, echipa de management era vizata, in primul rand, de acest tip de formare, insa
acesta s-a democratizat in timp, iar in prezent, toti angajatii pot beneficia de astfel de cursuri.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
Planifice pregatirea si sustinerea unui speech pe o tema interesanta si in timpul alocat
  • Utilizeze limbajul nonverbal si paraverbal adecvat subiectului abordat
  • Mentina interesul pubicului printr-o abordare atractiva
  • Îsi depaseasca teama de a vorbi in public
  • Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a controla/gestiona eficient emotiile si gandurile ce apar in timpul speech-ului
        

Metode de lucru:
Expunere si prezentare material
  • Discutii interactive si play role
  • Lucru individual si pe grupe pentru a sustine un discurs
  • Filmarea speech-ului de final
        


Public speaking
Trebuie sa vorbesti in public, in fata colegilor si nu te simti deloc confortabil si stapan pe situatie? Uita de emotii si vorbeste liber, fara teama de a nu fi ascultat sau inteles…
Un curs practic, așa că fii pregătit să aplici cunoștințele dobândite chiar din timpul cursului…60 % practic și 40 % teoretic. Fiecare temă include cel puțin o activitate practică surpriză, care îți dă șansa să aplici imediat cunoștințele acumulate
Detalii training
In cazul in care doresti o oferta personalizata te rugam sa ne contactezi completand formularul alaturat. In cel mai scurt timp, vei fi contactat de una dintre colegele noastre






Suntem alaturi de organizatia si echipa ta , oferind training, consultanta si consiliere in functie de cerintele si de stadiul de dezvoltare la care ai ajuns.

Performanta inalta a oamenilor si organizatiilor prin invatare si imbunatatire continua reprezinta drumul spre viitor.

Avem misiunea de a dezvolta echipe si organizatii , deoarece PEOPLE MAKE THE DIFFERENCE !
Romania, Craiova
Bld Oltenia nr 8, cod postal 200268
Copyright SMAL&BURS CONSULTING 2008 -2019
+0040 0351 429 541 ( tel/fax)
+0040 0770 223 573
+0040 0746 190 923
smalburs@consultingmanagement.ro
smalbursconsulting@gmail.com


Vreti sa ne cunoastem ?
Back to content