Published by Simona Burete - 1/9/2021
Consultanta in aria de expertiza autorizari -SSM - mediu
CONSULTANTA
Consultanta pentru obtinerea de autorizari

1. ANRE Electrice | 2. ANRE Gaze | 3. ISCIR – Autorizare | 4. Autorizatie Mediu | 5. Autorizare IGSU | 6. Autorizare AACR (Autoritatea Aeronautica Civila Romana) | 7.Inspectoratul Teritorial in Constructii |
Pentru obtinerea atestatului se parcurg urmatoarele etape
| Autorizatie destinata executiei, verificarii si reviziei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avind regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI; |
- aparate consumatoare de combustibil P≤ 400KW; - cazane de apa calda cu puterea P≤ 400KW; - cazane de abur de joasa presiune Qmax =0.6 t/h;
- cazane de abur de joasa presiune cu Q> 0.6t/h;
| pentru firme de productie industriala conform legii 265/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Formular de inscriere in Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice- pentru firme care pun pe piata produse din import |
|
| Autorizarea Laboratorului de analize si incercari in constructii PRAM – Gradul II ; |

2. Coordonare SSM in santier
Serviciile de coordonare SSM în şantier în conformitate cu prevederile H.G. Nr.300 / 2006, sunt asigurate de catre coordonatorul asociat SMAL & BURS CONSULTUNG SRL, specialist ce are experienţă de peste 20 ani dovedită în acest domeniu ( conform profilului anexat ), asigurând servicii de coordonare SSM în faza de execuţie în şantiere de anvergură din România si Germania, precum santiere pentru constructii de retele noi de apa si canalizare menajera, construcţii precum Parcare Subterana Craiova - zona Teatrul National Craiova, Parcare Subterana pe doua nivele si pasaj pietonal subteran municipiul Rm Valcea, construcţii de hypermarketuri, centre medicale , etc
3. Evaluarea factorilor de risc profesional
Una dintre obligaţiile de bază ale angajatorilor in materie de securitate si sănătate in munca (Legea 319 / 2006 privind securitatea si sănătatea in munca, ce constituie o etapa esenţială in demersul de integrare a prevenirii riscurilor în gestiunea întreprinderii, care transpune Directiva 89/391/CEE) si care, consta în a identifica şi clasa riscurile din cadrul unei unităţi de muncă, în vederea punerii în aplicare a măsurilor şi acţiunilor de prevenire, astfel încât obiectivele de sănătate şi securitate să fie îndeplinite este evaluarea factorilor de risc profesional

Echipa noastra poate asigura servicii complete în scopul organizării activităţilor de securitate şi sănătate în muncă, oferind atât toate elementele informative de sprijin, cât şi acordarea de asistenţă tehnică de specialitate la executarea tuturor activităţilor necesare pentru organizarea în conformitate cu legea 319/ 2006 a activităţiilor obligatorii de securitate şi sănătate în muncă.
Oferta servicii in domeniul SSM pentru compania si angajatii dvs cuprinde:
1. Pachetul lunar servicii SSM:
Organizarea activității de securitate şi sănătate în muncă în cadrul companiei dvs.
- Asigurarea efectuării instruirii introductiv generale de securitate şi sănătate în muncă personalului nou angajat al societăţii beneficiare, iar după examinarea şi testarea acestora eliberează fişa individuală de instruire (tip) angajaţilor dvs
- Asigurarea tematicii instruirii la locul de muncă şi celei periodice pentru toate locurile de muncă
- Asigurarea informării şi acordarea de consultanţă persoanelor desemnate privind instruirea lucrătorilor companiei dvs în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă. Coordonează şi controlează activitatea de informare şi instruire din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă pe care o întreprind conducătorii locurilor de muncă.
- Instruirea, testarea şi examinarea pe linie de securitate în muncă a personalului stabilit şi comunicat în scris de către dvs, pentru anumite funcţii şi meserii specifice societăţii (şef echipă, şef formaţie, maiştrii, şef punct de lucru, mecanic la utilaje de mica mecanizare); facând parte din comisia care eliberează decizii şi autorizaţii interne nominale, semnate de conducerea companiei dvs, supervizând testarea tuturor salariaţilor de la locurile de muncă.
- Analizarea nivelului cunoştinţelor angajaţilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi propune Acestuia măsuri de îmbunătăţire a situaţiei constatate, atunci când este cazul.
- Elaborarea instrucţiunile de securitate şi sănătate în muncă la locurile de muncă.
- Ţinerea evidenţei accidentelor de muncă şi bolilor profesionale în registrele speciale ale clientului
- Participarea la stabilirea pentru lucrătorii dvs, prin fişa postului, a atribuţiilor şi răspunderilor ce le revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă conform funcţiilor exercitate.
- Stabilirea materialelor necesare informării şi instruirii lucrătorilor (afişe, pliante, filme, etc. cu privire la securitatea şi sănătatea în muncă).
- Acordarea de consultanţă de specialitate în vederea îndeplinirii a obligaţiilor ce îi revin în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă conform Legii 319/2006.