Published by Simona Burete - 1/9/2021
Training
TRAINING
Dezvoltam solutii personalizate ( training si consultanta/consiliere) ce se adreseaza organizatiilor privind:
- dezvoltarea abilitatilor de baza - pentru toti angajatii
- imbunatatirea abilitatilor manageriale - pentru manageri incepatori, dar si cei cu experienta
- imbunatatirea performantei proceselor din intreaga organizatie incepand de la procesele de productie
Serviciile de training sunt oferite atat in sistem open, cat si in house, direct la sediul clientului, in functie de necesitatile si cerintele sale.
Organizatiile au nevoie in permanenta de imbunatatire si perfectionare continua pentru echipa si procese. Pentru echipa ta se pot livra la cerere cursuri ce ajuta la implementarea sistemelor de management de productie precum Six Sigma, Lean Manufacturing ce se pot aplica indiferent de domeniul industriei in care activezi incepand cu industria automotive pana la domeniul serviciilor.
Ca tematica, trainingul variaza in functie de necesitatile organizatiei si de stadiul sau de dezvoltare, incluzand pe langa informatiile de baza necesare aplicarii sistemelor de management si informatii conexe, ce ajuta la intelegerea deplina a contextului ce trebuie dezvoltat.
DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE BAZA
Programele de training sunt create pornind de la nevoile pe care le are resursa cea mai importanta a unei organizatii si anume OAMENII ce alcatuiesc ECHIPA si se pot organiza atat in sistem open, cat si personalizat la sediul clientului.
Programe dezvoltare manageriala
- Manager incepator Durata : 3 zile
- Arta de a conduce Durata : 2 zile
- Facilitator si sef Durata : 2 zile
- Formator – abilitati de baza Durata : 3 zile
Programe dezvoltare echipe
- Managementul echipei Durata : 8 zile
- Dezvoltare personala si organizationala Durata: 2 zile
- Managementul timpului Durata: 2 zile
- Analiza diagnostic SWOT Durata: 1 zi
Programe dezvoltare organizationala
- Managementul culturii organizationale Durata: 2 zile
- Managementul obiectivelor si performantei Durata: 3 zile
- Schimbarea si influentele sale in organizatie Durata:1 zi
MOTIVAREA ANGAJATILOR
Cheia succesului unei organizatii este motivarea angajatilor
Ne intrebam deseori de ce unele organizatii reusesc sa aiba succes pe termen indelungat si mai ales, ce fac pentru asta. Sa incercam sa raspundem impreuna...
1. Au o viziune si o strategie bine conturata si coerenta pe termen mediiu si lung, care este imbratisata si implementata intocmai de catre toti angajatii
2. Un sistem de management adaptat la mediul de afaceri in care activeaza
3. O cultura organizationala construita de catre resursa cea mai importanta - angajatii sai
2. Un sistem de management adaptat la mediul de afaceri in care activeaza
3. O cultura organizationala construita de catre resursa cea mai importanta - angajatii sai
Toate aceste elemente trebuie sustinute puternic de recunoasterea realizarilor si un plan de recompensare adecvat.
MANAGEMENTUL ECHIPEI
Top managementul trebuie sa constientizeze faptul ca drumul spre performanta incepe cu o echipa bine pregatita, unita, motivata, eficienta si, mai ales, cu o echipa bine condusa si pusa in valoare.
In cadrul acestuia, sustinem urmatoarele cursuri:
1.Dezvoltarea echipei performante DEP
Grup/echipa, importanta climatului comunicarii in echipa, etape de dezvoltare a echipei (Tuckman şi Jensen), imbunătăţirea performanţei echipei – 2 zile;2. Dezvoltarea abilitătilor de comunicare DAC
Tipuri si modele de comunicare, comunicarea in interiorul organizatiei:formal si informal, comunicarea eficienta– 2 zile
3. Susţinerea unei prezentări SP
Structurarea prezentarii, publicul - auditoriul, metode de autocontrol, imbunatatirea abilitatilor proprii de prezentare - 2 zile
4. Managementul timpului MT
Stabilire obiective, prioritizare si planificare, cauze ale managementului ineficient al timpului, stiluri comportamentale privind managementul timpului, managementul timpului şi tehnicile sale – 2 zile
5. Coaching - Training on the job - o metodă intensivă de formare care implică o relaţie strânsă de lucru între trainer si angajat – in functie de specificul locului de muncă; astfel
· pentru nivelul middle management - managementul performantei – 2 zile
· pentru supervizori / operatori – proceduri de lucru – 1 zi
Cursul puternic interactiv, este construit pentru a evidentia informatii ce ajuta la constientizarea si dezvoltarea:
- Spiritului de echipa
- Abilitatilor de leadership
- Angajamentului si implicarii in derularea activitatilor
- Devotamentului fata de echipa si organizatie
Obiectivele cursului:
- Intelegerea faptului de ce
este important sa lucram in echipa
- Participarea activa la
creearea unui climat de comunicare deschis
- Intelegerea importantei
performantei individuale in cadrul echipei
- Intelegerea rolului echipei şi a rolurilor pe care oamenii le pot avea în cadrul
unei echipe
- Intelegerea importantei
dezvoltarii unei echipe performantei
PEOPLE FEEL THE DIFFERENCE
Dezvoltarea echipei performante DEP
Construit
intr-o maniera interactiva, subliniaza importanta unor aspecte ca:
- Folosirea tipului de
limbaj adecvat
- Ascultarea activa in procesul de comunicare
- Intelegerea corecta a
mesajului transmis
- Creearea unui mesaj cu impact asupra audientei
Obiectivele cursului:
La
finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura:
- Să interpreteze
corect limbajul verbal si nonverbal al partenerilor de comunicare
- Să inlature barierele in comunicare
- Să comunice
eficient si sa asculte activ
- Să comunice cu impact si cu rezultatele dorite
- Să-si imbunatateasca relatiile personale si sociale
Dezvoltarea abilitătilor de comunicare DAC
Susţinerea unei prezentări SP
Cursul
prezentat are o structura interactiva, ce subliniaza importanta unor
aspecte ca:
- Folosirea
corecta si adecvata a tipului de limbaj verbal, nonverbal si paraverbal
- Mixul de abilitati necesar
pentru a atrage si a mentine atentia publicului
- Metode de depasire a tractului de a vorbi in public
- Prezentarea modului de
realizare a unei prezentari reusite
- Aspecte privind sustinerea unei prezentari
Obiectivele cursului:
La finalul acestei sesiuni,
participantii vor fi in masura:
- Să pregăteasca o prezentare
- Să susțină o prezentare
Cursul
prezentat are o structura
interactiva, ce subliniaza importanta unor aspecte ca:
- Constientizarea
faptului ca gestionarea timpului este alegerea noastra
- Identificarea importantei
planificarii si organizarii timpului
- Realizarea prioritizarii
activitatilor, planificarea si
realizarea lor in timp util
- Importanta delegarii
sarcinilor in echipa
Obiectivele cursului:
La finalul acestei sesiuni,
participantii vor fi in masura:
- Determinarea
modului in care folositi timpul in momentul prezent
- Constientizarea
faptului ca timpul il puteti controla
- Gestionarea cat mai
eficienta a timpul asupra caruia detineti controlul
- Identificarea cauzelor care stau la baza organizarii ineficiente a
timpului;
- Constientizarea stabilirii
obiectivelor clare si realizabile in cariera si viata personala;
- Constientizarea
creearii strategiilor si planurilor pentru atingerea obiectivelor;
- Utilizarea tehnicilor si instrumentelor utile pentru prioritizarea
activitatilor, in vederea atingerii obiectivelor
Managementul timpului MT
Managementul
stresului MS
Conștientizarea
propriilor reacții la stres, identificarea resurselor și soluțiile pentru un
management eficient al stresului.
Cursul
prezentat are o structura interactiva, ce subliniaza importanta unor
aspecte ca:
- Înțelegerea modului
în care ne afectează stresul
- Metode de învățare
pentru gestionarea stresului
- Aplicarea metodelor
de reducere a stresului
- Stabilirea obiectivelor personale pentru o viață mai bună.
Obiectivele cursului:
La sfârșitul
cursului, fiecare participant va putea:
- Să conștientizeze
propriul comportament în condiții de stres
- Să gestioneze emoțiile din situații stresante
- Să identifice cauzele stresului și factorii stresanți
- Să identifice cum
să-și aplice resursele pentru a controla stresul
- Să-ți faci propriul
program anti-stres
- Să depășească barierele care pot apărea în timpul unei situații stresante
Negocierea - Notiuni de baza
Scopul acestui curs este înțelegerea notiunilor de baza pentru a negocia eficace. De aceea, insusirea unui stil de comunicare adecvat contextului in cadrul unei negocieri, al tipurilor de negociere pentru a le utiliza eficient intr-un proces planificat si organizat de negociere, reprezinta cerintele de baza pentru orice membru al echipei de purchasing si vanzari.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea de a:
- Intelege si utiliza elementele procesului de comunicare in cadrul negocierii;
- Cunoaste diferitele stiluri de negociere in diverse situatii;
- Analiza modul in care trebuie sa comunice cand intalneste un partener de negociere dificil;
- Intelege importanta alegerii corecte a strategiei de negociere;
- Intelege importanta muncii in echipa in cadrul echipelor de negociere
Negocierea Win-Win - nivel avansat
Sustine dezvoltarea de cunoștințe practice, abilități și atitudine pentru
negocieri comerciale de relație pe termen lung și fidelizarea clientului fără a
ceda.
Obiectivele cursului:
La finalul
cursului, fiecare participant va putea:
- Sa pregatesca un proces de negociere
- Sa abordeze negocierile cu eficacitate
- Sa desfasoare o negociere
- Sa incheie un acord favorabil in cadrul unei negocieri
- Sa depaseasca barierele ce pot apare in cadrul
unei negocieri
Prezentare și negociere cu impact
DEZVOLTAREA ABILITATILOR DE BAZA PENTRU ECHIPA DE VANZARE
Cursul ajuta
la dezvoltarea unei mentalitati a echipei de vanzari ce include cunoștințe
practice, abilități și atitudine pentru crearea si mentinerea de relații
comerciale pe termen lung și fidelizarea clientilor, cu ajutorul tehnicilor de
prezentare
Obiectivele cursului:
La finalul
cursului, fiecare participant va putea:
- Sa aplice tehnici pentru o prezentare cu impact
- Sa desfasoare o vânzare, in care se vor folosi tehnici de
negociere
- Sa incheie un
acord favorabil in cadrul unei negocieri
- Sa analizeze
modul in care trebuie sa comunice si sa prezinte produsele companiei unui client
dificil;
- Sa inteleagă
importanta aplicarii corecte a tehnicilor de prezentare si negociere
Managementul performantei echipei de vanzari
Intelegerea conceptului de management al
performantei in vederea indeplinirii obiectivelor strategice organizationale si
departamentale este adusă în prim plan în cadrul acestui curs
Obiectivele cursului:
La finalul
cursului, fiecare participant va putea:
- Sa planifice si sa pregateasca activitatea de vanzare
- Sa stabileasca obiective pentru echipa de vanzari pe care o are in
subordine
- Sa masoare
performanta fiecarui membru al echipei
- Sa identifice
cauzele care au dus la o performanta slaba
- Sa identifice
solutii de imbunatatire a performantei
Vânzarea- Notiuni
de baza
Scopul acestui curs este înțelegerea notiunilor
de baza pentru a vinde eficient, în conditiile in care exista o piata foarte
competitiva. De aceea, insusirea unui stil de comunicare adecvat contextului in cadrul unui proces de vanzare, al tipurilor
de vânzare pentru a le utiliza eficient intr-un proces planificat si organizat,
reprezinta cerintele de baza pentru orice membru al echipei de vanzari.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, fiecare participant va avea capacitatea
de a:
- Planifica eficient activitatea de vânzare
- Pregătii prima intrevedere cu un potential client
- Intelege si recunoaste nevoile reale ale clientului
- Intelege,
gestiona si utiliza elementele procesului de comunicare in cadrul unui proces
de vanzare cu clientii
- Identifica noi clienți si oportunitati
- Intelege
importanta muncii in echipa in cadrul echipelor de vânzare
Dezvoltarea
unei mentalitati a echipei de vanzari ce include cunoștințe practice, abilități
și atitudine pentru crearea si mentinerea de relații comerciale pe termen lung
și fidelizarea clientilor.
Obiective: La finalul cursului, fiecare participant va putea:
- Sa inteleagă importanta alegerii
corecte a strategiei de vânzare
- Sa pregateasca un proces de vânzare
- Sa desfasoare o vânzare, in care se va folosi si un proces de negociere
- Sa incheie un acord favorabil in cadrul unei negocieri
- Sa
analizeze modul in care trebuie sa comunice cand intalneste un partener de vânzare
dificil;
Vanzarea eficienta – notiuni avansate
DEZVOLTAREA ABILITATILOR MANAGERIALE
MANAGER INCEPATOR
Acest curs extrem de practic ii ajuta pe participanti sa-si dezvolte abilitatile necesare, incluzand:
- Comunicare: abilități de comunicare interpersonala
- Conducere: dezvoltare și motivare echipa;intelegerea si adaptarea propriului stil de management.
- Managementul obiectivelor: stabilire, monitorizare, masurare obiective
- Organizare si coordonare: planificare și organizare activitati
Obiectivele cursului:
La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura sa:Inteleaga si sa isi asume rolul managerului de echipa, dar mai ales sa cunoasca diversele stiluri de management
- Aplice competentele necesare pentru a fi un bun manager de echipa;
- Stabileasca obiective clare pentru echipa sa si sa nteleaga importanta managementului performantei;
- Inteleaga rolul motivatiei si mențineri ei în echipă
- Creeze angajament și cooperare în rândul membrilor echipei
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
- Jocuri de echipa pentru atingerea obiectivelor specifice;
- Role-play.
Cursul ofera background-ul necesar pentru:
- Dezvoltatea abilitatilor de transformare a ideilor de afaceri in actiuni concrete
- Furnizarea tuturor informatiilor referitoare la mediul de afaceri si oportunitaile existente
- Elaborarea unui plan de afaceri si implementarea acestuia
- Derularea si dezvoltarea unei afaceri de succes
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
- Înțelega importanta detineriii unor abilitati si competente antreprenoriale
- Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a realiza un plan de afaceri
- Imbunatateasca capacitatea de a raspunde in timp util provocarilor aparute pe parcursul dezvoltarii afacerii
- Inteleaga si sa aplice intocmai planificarea activitatilor
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de
buna practica
- Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate
ANTREPRENOR SI ANTREPRENORIAT
Formarea unor
profesioniști în domeniul afacerilor, plecând de la idei simple de afaceri și
punerea în practică a acestora, ca urmare a cunoștințelor, deprinderilor și
abilităților dobândite cu ajutorul acestui curs, ce confera insusirea unor competente antreprenoriale.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
- Înțelega conceptele de bază ale managementului proiectelor
- Inteleaga importanta aplicarii si implicarii proactive în proiectele de
schimbare organizațională bazate pe lucrul in echipa si incadrarea in termene
- Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a intelege si
de a raspunde cerintelor beneficiarilor proiectului
- Imbunatateasca capacitatea de a raspunde in timp util
provocarilor aparute pe parcursul implementarii proiectului
- Inteleaga etapele proiectului si importanta respectarii acestora
- Aplice instrumentele utilizate in fiecare etapa de proiect;
- Dezvolte abilitatile necesare evaluarii si monitorizarii unui
proiect
- Exersarea abilităților de project management în proiectele
noi si/sau aflate în desfășurare
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de
buna practica
- Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate in
cadrul unui proiect
MANAGEMENTUL PROIECTELOR
Ii ajuta pe participanti sa-si dezvolte abilitatile necesare unui managment eficient:
- Comunicare: abilități de comunicare interpersonala utile pentru
lucru in echipa
- Organizare si coordonare: planificare și organizare
activitatil
- Conducerea/managementul echipei de proiect: dezvoltare și
motivare echipa
- Managementul obiectivelor: stabilire, monitorizare, masurare
obiective
- Implementare conform planificarii
ABILITĂŢILE DE BAZĂ ALE TRAINERULUI
In cadrul oricarei organizatii, team leaderii trebuie sa-si instruiasca echipa la locul de munca si este normal sa aiba abilitati de baza si in cee ace priveste trainingul, nu numai competente tehnice si profesionale. Acest curs este conceput special pentru acele persoane, acre trebuie periodic sa instruiasca echipa pe care o conduc.
Obiectivele cursului:
- Insusirea abilitatilor de a pregati si sustine un training on the
job
- Constientizarea importantei pe care o are trainingul on the job
realizat de catre o persoana cu abilitati de trainer
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna
practica
- Lucru individual si in echipa
LEADERSHIP - NECESITATE IN MEDIUL VUCA
Cursul ne ajuta la:
- Dezvoltatea abilitatii de a intelege comportamentul echipei
- Creearea unui comportament de conducere adecvat oricarei situatii
- Dezvoltarea unui comportament de leadership
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
- Inteleagerea rolul de
leader intr-un context plin de complexitate
- Dobandirea cunostintelor de
baza si dezvoltarea abilitatilor absolut necesare unui leader pentru lucrul in
echipa, comunicare, negociere
- Utilizarea diferitelor
tipuri de leadership in concordanta cu specificul echipei si a obiectivelor de
care raspund;
- Dezvoltarea abilitatilor de
organizare, comunicare, lucru in echipa, gestionarea a situatiilor dificile
prin utilizarea adecvata a unor tehnici manageriale relevante
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de
buna practica
- Lucru pe grupe pentru a aplica instrumentele prezentate
- Role play
LEADERSHIP – ARTA DE A CONDUCE
Arta de a
conduce reprezinta fundatia pentru dezvoltarea abilitatii de a conduce echipele
cu ajutorul puterii exemplului personal prin inspiratie, motivatie, de fapt,
“armele secrete” ale unui lider autentic.
DEZVOLTAREA ABILITĂȚILOR DE LEADERSHIP
Un program destinat dezvoltării abilităților de leadership structurat pe trei module, ce se adresează managerilor ce au ca obiectiv perfectionarea continua in vederea crearii unui mediu deschis
Programul conține următoarele module de training:
· Abilități fundamentale de
leadership
· Organizarea, conducerea și
dezvoltarea membrilor echipei pentru rezultate
· Conducerea echipelor în context
de schimbare
Obiectivele programului:
· Cresterea capacitatilor individuale
prin derularea de activitati de dezvoltare a oamenilor (oferirea de feedback si
coaching pentru dezvoltarea managementului performantei)
· Cresterea performantei echipei
prin dezvoltarea unor relatiii deschise de colaborare, comunicare, rezolvare a
conflictelor si obtinerea de rezultate
· Crearea unei culturi
organizationale de tip Learning Organisation si a unui mediu organizational propice
dezvoltarii echipelor cu un impact pozitiv asupra fiecarui membru al echipei
· Cresterea nivelului de
constientizare fata de comportamentul de lider si a efectelor acestuia
· Obtinerea de rezultate fiabile si
sustenabile in cadrul programului
Metode de lucru:
· Expunere si prezentare material
· Discutii interactive si schimb de
experienta cu exemple de buna practica
· Lucru pe grupe pentru a aplica
instrumentele prezentate
· Role play si studii de caz
- Exercitii
bazate pe instrumente specifice leadershipului
Obiectivele cursului:
- Aplice stilul de leadership adecvat echipei pe care o conduce
- Planifice activitățile zilnice ale echipei
- Înţeleagă importanța organizării eficiente a muncii întregii echipe
- Utilizeze matricea priorităților pentru îndeplinirii sarcinilor
- Implementeze managementul timpului pentru a crește performanța
- Utilizeze un proces structurat de luarea deciziilor
- Recunoască hoții de timp și să ajute echipa să îi evite
- Aplice un proces structurat pentru o delegare
eficientă a sarcinilor
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
- Lucru individual si in echipa
- Role play si studii de caz
IMBUNATATIREA PERFORMANTEI PROCESELOR
TEAM LEADERSHIP
Scopul acestui curs este insusirea unui
stil de leadership adecvat astfel incat sa creasca performanta echipelor prin
implementarea unui time management adecvat, delegare eficienta a sarcinilor, ce
va avea ca rezultat si dezvoltarea
intregii echipe.
TRAINING IMBUNATATIRE CONTINUA PROCESE
- 5S – baza imbunatatirii continue Durata: 2 zile
- Cultura Lean Manufacturing – eliminarea pierderilor si a risipei Durata: 1 zi
- Instrumente Lean Manufacturing pentru imbunatatirea performantei Durata: 2 zile
- Kaizen – imbunatatire continua Durata: 2 zile
- Imbunatatirea continua a proceselor Durata: 2 zile
- Specialist imbunatatire procese Durata: 2 zile
- Standardizarea proceselor Durata: 1 zi
TRAINING SIX SIGMA
- Ce este Six Sigma ? Durata: 2 zile
- Introducere in managementul proiectelor Six Sigma Durata: 3 zile
- Centura galbena, in metodologia Six Sigma Durata: 2 zile
- Centura verde in metodologia Six Sigma Durata: 10 zile
- Centura neagra in metodologia Six Sigma Durata: 20 zile
TRAINING IMBUNATATIREA CALITATII
- Calitatea – un deziderat sau un trend ? Durata: 2 zile
- Controlul statistic al proceselor (SCP) Durata: 2 zile
- Analiza modurilor de defectelor si a efectelor FMEA Durata: 2 zile
- Abordarea problemelor – tehnici si metode de rezolvare Durata: 2 zile
TRAINING IMBUNATATIRE PERFORMANTA
- TPM – Mentenanta productiva totala Durata: 2 zile
- Introducere BSC – Balanced Scorecard Durata: 1 zi
- Harti strategice si indicatori de masurare a performantei Durata: 1 zi
5S – BAZA IMBUNATATIRII CONTINUE
Pentru a pregati organizatia in vederea cresterii performantei cu
ajutorul implementarii sistemului de management Lean Manufacturing, in primul
rand angajatii trebuie sa aplice organizarea judicioasa a locului de munca – sistemul 5S.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:- Înţelegerea rolului 5S ca metoda de administrativa si importanta relatiei intre obiectivele 5S si obiectivele organizationale
- Înţelegerea si cunoasterea celor 5 etape ale sistemului 5S
- Înţelegerea importantei controlului vizual si al auditului 5S
- Constientizarea in vederea aplicarii activităţilor 5S
Metode de lucru:
Expunere si prezentare material- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
- Lucru pe grupe pentru a aplica sistemul 5S la locul de munca
CULTURA LEAN
MANUFACTURING – ELIMINAREA PIERDERILOR SI A RISIPEI
Implementarea sistemului de management Lean Manufacturing cu
success se bazeaza intotdeauna pe o mentalitate si o cultura de tip LEAN. Ce
este cultura de tip LEAN ? Vino si afla in cadrul acestui curs.
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:- Înţeleaga culturii de tip LEAN
- Înţeleaga si cunoasterea importantei identificarii pierderilor dintr-un sistem de productie si nu numai
- Înţeleaga importantei comunicarii si cooperarii in cadrul culturii de tip LEAN
- Constientizeze implicarea fiecarui angajat in vederea aplicarii sistemului de management Lean Manufacturing
Metode de lucru:
Expunere si prezentare material- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna practica
- Lucru pe grupe pentru a aplica mentalitatea LEAN
KAIZEN –
IMBUNATATIRE CONTINUA
Imbunatatirea continua reprezinta baza pentru dezvoltarea
sustenabila a oricarei organizatii in scopul atingerii unei performante
ridicate.
Obiectivele cursului:
- Cunoasterea principiilor ce stau la baza Kaizen
- Constientizarea importantei implicarii angajatilor in dezvoltarea
si implementarea Kaizen in organizatie
- Intelegerea metodologiei KAIZEN
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna
practica
- Lucru pe grupe pe un proiect Kaizen de la locul de munca
IMBUNATATIREA CONTINUA A PROCESELOR
Procesele din productie trebuie sa fie stabile si capabile. Pentru o performanta inalta si o profitabilitate ridicata, organizatiile trebuie sa acorde o atentie deosebita procesului de imbunatatire continua a proceselor.
Obiectivele cursului:
- Constientizarea importantei implicarii angajatilor in procesele de
imbunatatire continua a tuturor proceselor din intreaga organizatie
- Intelegerea conceptului de
imbunatatire continua a proceselor
- Cunoasterea metodelor de imbunatatire continua
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna
practica
- Lucru pe grupe pe la locul de munca
ABILITATI DE
BAZA ALE SPECIALISTULUI IMBUNATATIRE PROCESE
In vederea obtinerii unei productivitati crescute cu costuri mici
si calitate inalta, procesul de imbunatatire continua trebuie manageriat
corespunzator de catre persoane capabile si instruite sa aplice toate
instrumentele necesare. O astfel de persoana este specialistul imbunatatire
procese.
Obiectivele cursului:
- Constientizarea importantei rolului pe care il joaca specialistul
de imbunatatire procese
- Insusirea tehnicilor si metodelor pentru imbunatatire procese
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna
practica
- Lucru pe grupe pe la locul de munca
Obiectivele cursului:
- Intelegerea importantei aplicarii metodologiei Lean Manufacturing
- Identificarea instrumentelor adecvate
- Intelegerea importantei imbunatatirii continue a proceselor
- Aplicarea principiilor LEAN pentru a identifica oportunităti de îmbunătăţire a performanţei
- Identificarea pasilor cheie ai procesului de rezolvare a problemelor ;
- Intelegerea necesitatii unei analize a problemelor apărute în functionarea proceselor organizatiei în vederea determinării cauzelor acestora;
- Aplicarea metodologiei Kaizen in procesul de productie
- Cunoasterea notiunilor de baza pentru KANBAN
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta cu exemple de buna
practica
- Lucru pe grupe in vederea aplicarii instrumentelor LEAN
INSTRUMENTE LEAN MANUFACTURING
PENTRU IMBUNATATIREA PERFORMANTEI
PENTRU IMBUNATATIREA PERFORMANTEI
Daca in cadrul unei organizatii nu se cunosc instrumentele Lean si mai ales, nu se aplica corect si in timp util, sistemul Lean Manufacturing nu poate fi implementat si nu va aduce rezultatele scontate.
TRAINING DEZVOLTARE PERSONALA
FII CREATORULSTAPANUL PROPRIEI TALE VIETI
Prin procesul de invatare natural, bazat pe experienta si conceptualizare, ce are la baza o abordare sistematica si structurala, usor de urmarit de catre orice participant la training, ajuta la obtinerea unor beneficii personale, cat mai ales organizationale, precum:
- Autocunoasterea propriului potential
- Comunicare eficienta, atitudine si incredere
- Exprimare cursiva, asumare responsabilitati si initiativa
- Capacitate de adaptare, invatare prin activitati practice
- Imbunatatirea rezultatelor prin dezvoltarea echipelor de lucru
- Motivarea angajatilor si directionarea catre rezultate
- Comunicare eficienta cu toate gruprile interesate de functionarea organizatiei
- Crearea de reflexe comportamentale adecvate
Obiectivele cursului
La finalul acestei sesiuni, participantii vor fi in masura sa evalueze:
- Constientizarea faptului ca detinem resurse interioare extraordinare
- Gestionarea cat mai eficienta a instrumentelor pentru accesarea resurselor interioare;
- Identificarea convingerilor si valorilor personale;
- Constientizarea stabilirii obiectivelor clare si realizabile in cariera si viata personala;
- Constientizarea creearii strategiilor si planurilor pentru atingerea obiectivelor;
- Utilizarea tehnicilor si instrumentelor utile pentru stabilirea unui plan de dezvoltare personala
- Abilitati de comunicare – stim ce vor ceilalti de la noi ?
- Identificarea obiectivelor de tip SMARTER
- Identificarea convingerilor si valorilor personale
- Identificarea tipar Gand- Emotie - Comportament
- Descopera resursele tale interioare – instrumente pentru dezvoltarea resurselor - Stare actualà Stare viitoare
- Cercul excelentei – instrument de accesare a resurselor interioare
- Stabilire plan actiune si strategie
- Masurarea performantei (R vs P)
- Plan de dezvoltare personala
- Descoperirea adevaratului potential – analiza SWOT a propriei persoane
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material, jocuri de rol, exprimare libera si studii de caz
- Discutii interactive si schimb de experienta prin intermediul exemplelor de buna practica
- Exercitii care solicita capacitatea participantilor de dezvoltare, conceptualizare si reflective confera dinamica si interactivitatea dorite
Cunoasterea propriei personalitati
Daca ati decis sa oferiti echipei dvs oportunitatea de a se dezvolta personal, va propunem un program de training " Dezvoltare personala – cunoasterea propriei personalitati", dar si sedinte de consiliere dezvoltare personala in plan profesional, individuale si de grup
Dezvoltarea personala in organizatii
Construit pentru oricine, indiferent de pozitia ierarhica ocupata. In
trecut, echipa de management era vizata, in primul rand, de acest tip de
formare, insa
acesta s-a democratizat in timp, iar in prezent, toti angajatii pot beneficia de astfel de cursuri.
acesta s-a democratizat in timp, iar in prezent, toti angajatii pot beneficia de astfel de cursuri.
Obiectivele cursului
Metode de lucru:
- Intelegerea importantei cresterii nivelului de interactiune intre angajati
- Cresterea nivelului de satisfactie si implicare al fiecarui angajat.
- Confruntarea cu anumite probleme in locul amanarii sau neglijarii lor.
- Reducerea conflictelor in cadrul organizatiilor.
- Cresterea gradului de colaborare si cooperare in randul angajatilor.
- Cresterea gradului de rezolvare a problemelor
Metode de lucru:
- Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si schimb de experienta prin intermediul exemplelor de buna practica
- Exercitii care solicita capacitatea participantilor de comunicare si rezolvarea a conflictelor.
- Role play.
Public speaking
Trebuie sa vorbesti in public, in fata colegilor si nu te simti deloc confortabil si stapan pe situatie? Uita de emotii si vorbeste liber, fara teama de a nu fi ascultat sau inteles…
Un curs practic, așa că fii pregătit să aplici cunoștințele dobândite chiar din timpul cursului…60 % practic și 40 % teoretic. Fiecare temă include cel puțin o activitate practică surpriză, care îți dă șansa să aplici imediat cunoștințele acumulate
Obiectivele cursului:
La finalul cursului, participantii vor fi in masura sa:
Planifice pregatirea si sustinerea unui speech pe o tema interesanta si in timpul alocat
- Utilizeze limbajul nonverbal si paraverbal adecvat subiectului abordat
- Mentina interesul pubicului printr-o abordare atractiva
- Îsi depaseasca teama de a vorbi in public
- Dezvolte si sa imbunatateasca capacitatea de a controla/gestiona eficient emotiile si gandurile ce apar in timpul speech-ului
Metode de lucru:
Expunere si prezentare material
- Discutii interactive si play role
- Lucru individual si pe grupe pentru a sustine un discurs
- Filmarea speech-ului de final
In cazul in care doresti o oferta personalizata te rugam sa ne contactezi completand formularul alaturat. In cel mai scurt timp, vei fi contactat de una dintre colegele noastre